عصر حجر یا...؟
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 701
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 1068
بازدید ماه : 1061
بازدید کل : 93397
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
عصر حجر یا...؟
نویسنده : فهیمه
تاریخ : سه شنبه 23 دی 1393

افحكم الجاهلية يبغون ومن احسن من الله حكما لقوم يوقنون مائده 50

آيا حكم جاهليت را می جويند و چه حكمی برای يقين آورندگان از حكم خدا بهتر است ؟

و لا تبرجن تبرج الجاهلية احزاب 33

و به همسرانت بگو خود را چنان زنان جاهل نيارايند

عصر حجر یا...؟


گفتم:چه جالب... 14 بيشتره يا16؟

گفت : چه سوالايی ميكنی معلومه 16!

گفتم:پس 16 قرن پيش عصر حجر تره تا 14 قرن پيش؟

گفت:معلومه

گفتم: پس شما با اين حساب بايد دمده تر باشيد كه مثل مردم 16 قرن پيش می گرديد

اونم چه زمانی موقعی كه بهش می گفتن عصر جاهليت ديگه از اسمش هم پيداست كه خيلی دمده است...

ديگه پی اش رو نگرفت گذاشت رفت

 

 

 

من شکایت دارم...

از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی یادگار مادرم زهراست

از آن ها که به مسخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛

چـــــرا نمی فهمی؟

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد

حـــُرمــت دارد ...!



در روزگاری که :

زن را بـ‌ه "تن" می شناسند

غیرت را "بددلی" می نامند

و باحجاب را " اُمل" می دانند

تو همچنـان "فرشته" بمان ...بانوی سرزمین من...

زیباترین...!عروسک اهریمنان شدن شایسته مقام اهورایی تو نیست




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 701
:: باردید دیروز : 203
:: بازدید هفته : 1068
:: بازدید ماه : 1061
:: بازدید سال : 13472
:: بازدید کلی : 93397

RSS

Powered By
loxblog.Com